ZŁE PROGNOZY

Nasze prognozy sprzedaży będą złe. Z dotychczasowych obserwacji wynika, że > prawdopodobieństwo sprawdzenia się prognozy jest większe w przypadku testów,  które były dłużej prowadzone. Z “drugiej”strony nie można, oczywiście, ty cf badań prowadzić w nieskończoność ze względu na koszty związane z samymi badaniami, a także z odraczaniem decyzji.Najbardziej skomplikowanym problemem w każdym teście rynkowym jest pomiar jego wynikówj Skoro bowiem w rezultacie testu rynkowego mamy dokonać oceny rynkowej nowego produktu, musimy odpowiedzieć na pytanie, czy wprowa­dzenie tego produktu na rynek wywołuje zmiany i jaki jest ich zasięg.

Witaj nazywam się Joanna Maciejczyk i milo mi gościć Cię na moim serwisie o tematyce hobby. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych artykułów dotyczących sposobów na spędzanie wolnego czasu. Zapraszam do czytania!